جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم ( استاد آقامحمدی )
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم

جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم که توسط استا آقا محمدی تالیف شده است در این بخش آماده ی دانلود می باشد . درسنامه فصل هفت زیست دهم شامل توضیحات جامع و خلاصه شده از مطالب و توضیحات داده شده در فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان  کتاب زیست دهم تجربی میباشد . درسنامه فصل هفت زیست دهم تجربی علاوه بر آن که متون و تصویر های فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان را به طور جامع مورد موشکافی و تحلیل قرار داده است توضیحات فصل هفتم زیست دهم را با سایر فصل ها نیر ترکیب نموده است و سعی شده است جزوه ای کنکوری و جامع را برای دانش اموزان دهم تجربی فراهم نماید . در جزوه فصل 7 زیست دهم شکلهای موجود در آن به کاملا شرح داده شده است  برای دانلود جزوه های کنکور سایر فصل های زیست شناسی سال دهم رشته ی تجربی می توانید به بخش جزوه های کنکوری در سایت همکلاسی مراجعه کنید و منابع مورد نیاز خود برای مطالعه را دانلود نمایید . 

درباره جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم

حال در این بخش از توضیح های مربوط به جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم اشاره ای کوتاه به عناوین و مطالب فصل 7 زیست دهم خواهیم داشت . مطالب فصل هفت زیست دهم شامل مواردی میباشد که در ادامه این بخش ُ توضیح داده خواهد شد که شامل خاک و مواد مغذی ، جذب مواد معدنی  ، جذب نیتروژن  و فسفر ،قارچ ریشه ای ، هم زیستی گیاه ، جابه جایی مواد ، انتقال آب  ، تعرق ، تعریق و ... می باشد . ما در اینجا اشاره ای بسیار کوتاه به مطالب موجود در فصل هفت زیست دهم تجربی داشته ایم . با توجه به مطالبی که در این فصل ارائه شده است این فصل می تواند یکی از فصل های مهم در کنکور سراسری تجربی به شمار آید . به طور کلی بخش گیاهی کتاب زیست دهم و بالاتر جزء بخشهای مهم سوالات زیست در کنکور تجربی به شمار میرود .

 

در طی آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری تهیه منابع که هم سطح سوالات کنکور باشد بسیار مهم و حائز اهمیت است . لذا تمام داوطلبان کنکوری باید منابع معتبر برای مطالعه کنکور را انتخاب نمایند. به شما توصیه می گردد حتما پستهای مربوط بهبهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی  و روش مطالعه زیست و بهترین منابع زیست دهم را مطالعه کنید . 

 

 

 

منبع:جزوه خلاصه فصل هفتم زیست دهم ( استاد آقامحمدی )




:: برچسب‌ها: فصل 7 زیست دهم , درسنامه فصل هفتم زیست دهم , درسنامه فصل هفت زیست دهم , فصل هفت زیست دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: